03 prosinca, 2007

Vodimo ljubav bez srama
jer ona je tako čista
ona se rađa u nama
čovjeka čini da blista.

Nemojte skrivati tijela
ona su nama sveta
najljepše igre se vode
na plahtama kreveta.

Spojite sebe sa drugim
iz žara će nastati plam
nek čuju se mirisi tijela
seks nam je Bogom dan.

Volim kad mi se digne
i poleti kao ptica
on traži to meko gnjezdo
što imenom zove se pica.

A kada prsne iz njega
ko vodopad Niagare
cijede se sokovi moji
iz vrha nabrekle kare.

Predivni grmiću sveti
tvoje su usne lijepe
mirise predivne pružaš
koji me jebeno krijepe.

Ne vidim razlog ni jedan
da stidimo mi se ševe
a ako nekom ne paše
ne mora ni da se jebe.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Volim kad mi se digne
i poleti kao ptica
on traži to meko gnjezdo
što imenom zove se pica

hahahahaha predobro ovo je jedan od boljih ako ne i najboljih stihova koje sam ikada procitao
svaka cast alx

Kao sto je rekao veliki
Che Guevara

Hasta La Victorica Siempre!